Pages

4 Ağustos 2012 Cumartesi

Hazal Kaya ''Adını Feriha Koydum'' Dizisinden Neden Ayrıldı?

Show Tv ekranın senilen dizisi ''Adını Feriha Koydum'' sezon finaline Ferihanın vurulması ilegirdi.Bilindiği üzere Feriha dizinin baş rol karakteri idi,bu durumda dizi yeni sezona nasıl girecek baş rol kimin olacak merak konusu ,bir diğer merak edilen konu ise Hazal Kayanın diziden neden ayrıldığı...
Hazal Kaya'' Adını Feriha Koydum''dizisinden neden ayrıldı...


 Ben dizinin 65. bölümde biteceğini zannediyordum. 2 bölüm uzayacağını öğrendiğimde planlarımı iki hafta erteleyerek devam ettim. Diziden ayrılmadım. Hatta 3. sezona devam edileceğini ben de sizlerle birlikte basından öğrendim. Önümüzde ki sezon olmayışımın paraya dayandırılması da beni gerçekten çok üzdü.
Feriha rolünü bana emanet eden sayın Fatih Aksoy’a çok teşekür ederim. İki sezon aile gibi olduğumuz şahane ekibimize her şey için sonsuz teşekkür ederim. Adını Feriha Koydum’un her zaman özel bir izleyici kitlesi oldu. Bana göstermiş olduğunuz ilgi, sevgi ve müthiş desteğe minnettarım. Bu desteğe her zaman ihtiyacım olacak. Adını Feriha Koydum’a ve Çağatay’a 3.sezonda başarılar dilerim. Sevgi ve saygılarımla…

0 yorum:

sponsor bağlantılarım